DOPRAVA A VRÁTENIE TOVARU ZADARMO v rámci SR a ČR do 14 dní
Kontaktujte nás
Budeme radi, ak sa nám ozvete s akoukoľvek otázkou alebo komentárom.
Ak máte otázku napíšte nám e-mail na som@somstore.sk alebo nám nechajte odkaz na Facebook Messengeri.
Ako nakúpim?
Momentálne je možný iba nákup online na stránke www.somstore.sk. K tejto možnosti pribudne v druhej polovici roka 2021 aj možnosť nakupovať v našej kamennej predajni. Pri nákupe online postupujte podľa inštrukcií, ktoré vás prevedú celým nákupným procesom. Podrobné informácie a legislatívnu úpravu nákupného procesu nájdete v dokumente Všeobecné obchodné podmienky.
Musím byť zaregistrovaný, ak chcem na stránke nakupovať?
Na nákup nie je potrebná registrácia. Odporúčame ju však, lebo vám bude šetriť čas pri vypĺňaní informácií pri každom vašom nasledujúcom nákupe.
Ako zaplatím?
Na našej stránke je možnosť platby cez platobnú bránu Globalpayments, ktorá akceptuje tieto typy kreditných a debetných kariet: Mastercard, Maestro, VISA, VISA Electron, Diners Club International.
Kedy mi príde tovar?
Objednaný tovar expedujeme nasledujúci deň po obdržaní objednávky. Záleží nám na tom, aby ste z vášho balíka mohli tešiť čo najskôr. Keďže tovar posielame cez kuriérske služby, dostanete ho v rozpätí 2-5 pracovných dní. Ak by z akýchkoľvek dôvodov trvalo doručenie dlhšie, budeme vás o tom dopredu informovať.
Ako vrátim tovar?
Na bezplatné vrátenie tovaru zakúpeného na somstore.sk máte k dispozícii lehotu 14 dní od dátumu odoslania objednávky. Aby sme vám celý proces, čo najviac uľahčili, postaráme sa o komunikáciu s kuriérskou službou za vás. Ak ste sa z akéhokoľvek dôvodu rozhodli tovar vátiť, napíšte nám na som@somstore.sk a spoločne si dohodneme termín vyzdvihnutia balíka na vašej adrese. Kuriér sa s vami spojí v deň vyzdvihnutia a takisto sa postará aj o prepravný štítok. Vy len tovar zabaľte naspäť do krabice a pribaľte nám aj vyplnený formulár, aby sme vedeli, prečo tovar vraciate.
Viac informácií o pravidlách výmeny a vrátenia tovaru či o práve na odstúpenie od kúpnej zmluvy nájdete v našich Všeobecných obchodných podmienkach.
Ako si zmením heslo na mojom zákazníckom konte?
Ak ste zabudli Vaše heslo, vyžiadajte si zaslanie linku s resetovaním hesla v podstránke Zaregistrovať sa.
Ako sa skontaktujem so SOM PR a obchodným teamom?
Napíšte nám na našu emailovú adresu som@somstore.sk a my sa postaráme o to, aby sa váš email dostal do správnych rúk tej osoby, ktorá vám čo najprejsnejšie zodpovie vaše otázky.